הדיונים על התקציב החלו בהתנגדויות רבות עצמה

איתי גדסי No Comments on הדיונים על התקציב החלו בהתנגדויות רבות עצמה

ישיבת הממשלה התכנסה היום לדיון מיחד על תקציב הנמדינה וחוק ההסדרים לשנת 2019 | המטרה: העברת התקציב והבטחת השלמת ימי הממשלה עד למועד הבחירות הקבוע מראש

ישיבת ממשלה | אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישיבת ממשלה מיוחדת מתקיימת בשעה זו. הישיבה, שלא מן המניין, דנה באישור תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנת 2019.

מבין חברי הממשלה עלו התנגדויות שונות לקיצוץ במשרדים השונים. החרדים מתנגדים לקיצוץ רוחבי שמוצע בסכום של כעשרה מיליארד שקלים. גם שרת התרבות, מירי רגב ושר המדע, אופיר אקוניס הכריזו על התנגודיות.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה: "באוצר משחקים משחק מלוכלך ומנהלים את דיוני התקציב כאילו מדובר בכסף הפרטי שלהם. אלו מניפולציות ושיטות שמתאימות להתנהלות ארגונים מפוקפקים ולא לממשלה ומנהל תקין. הניסיון לבצע 'הפרד ומשול' ולהשיג סיכומים מול האיגודים ולא מול המשרד הממשלתי האחראי על תחום הספורט, הוא ניסיון שסופו כישלון חרוץ".

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הודיע כי יצביע נגד תקציב המדינה בממשלה, אם משרד האוצר יעמוד בהצעתו לקצץ בתקציב סל המדע, מיזמים חברתיים שמנגישים את המדע והטכנולוגיה לכל אזרחי ישראל ואת תקציב המחקרים, שמעמידים את המדינה בצמרת מדינות העולם בפרסום מחקרי פורצי דרך.

"התקציב שמציע האוצר למשרד המדע והטכנולוגיה בתחומים שבהם עומדת ישראל במקומות הראשונים בעולם ובעיקר הפגיעה בתשתית החיונית ליצירת הדור הבא שימשיך את המובילות הזאת, היא בלתי מתקבלת על הדעת ואם לא יוכנסו בהם שינויים משמעותיים אצביע נגד התקציב בממשלה" אמר אקוניס.



0 תגובות